گوگل به سایت ‌‌های متقلب و تبلیغی دوباره هشدار داد
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 

Amit Singhal یکی از مهندسان گوگل در وبلاگ خود تایید کرده که برخی شرکت های تجاری و افراد تلاش می کنند نتایج جستجوگر گوگل را دستکاری کنند تا لینک های مربوط به سایت های وابسته به آنها در صفحه اول نمایش داده شود و این در حالی است که بسیاری از این سایت ها تبلیغاتی بوده و فاقد نتایج مفید و قابل استفاده برای کاربر هستند.به گفته وی، علیرغم تلاش گوگل، حذف این لینک های مزاحم از نتایج جستجو به علت پیچیده تر شدن تکنیک های به کار رفته برای فریب این موتور جستجو کار دشواری است….

 

البته وی وعده داده که به منظور تنبیه افرادی که از چنین روش هایی استفاده می کنند تلاش می شود تا سایت های مربوط به آنها از جستجوگر گوگل کنار گذاشته شود.

به گفته وی، الگوریتم جستجوی جدیدی در گوگل در حال طراحی است که سایت های فریبنده و غیر مفیدی تجاری را شناسایی کرده و آنها را حذف می کند. هر چند تا تکمیل این الگوریتم راه درازی در پیش است.


نظرات شما عزیزان:

رضابابایی
ساعت22:03---20 بهمن 1390
سلام دوست عزیز سایت ما دنبال نویسنده خوب میگرده که سایت را به روز کنه و اسم نویسنده هم در سایت نمایش داده میشود در صورت تمایل به سایت ما امده ودر قسمت نظرات سفارش کنید
ممنونwww.music-19.tk


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.